Vitaelife Pharma Omega 3 – cât costă și dacă este în valoare de cumpărare

Moda pentru un stil de viață sănătos este foarte bun, dar nu prea zelos. De exemplu, care rulează la farmacie cu vitamine. Mai ales de multe ori în ultimii ani sa referit la omega-3, -6 așa-numitele, -9. În cazul în care acestea sunt atât de necesare pentru corpul nostru ca omega-3? Ce este util să se ia acizi grași și cui?

Ce este acidul gras nesaturat?

Știm cu toții că alimentele conțin trei categorii majore de nutrienți: proteine, grăsimi și carbohidrați. Dar nu toată lumea știe ce sunt utile sau daunatoare. Proteinele si carbohidratii sunt cărămizile de cele mai multe celule din corpul nostru, care le face vitale. Dar grăsimile noi percepem ca fiind ceva complet inutile și chiar dăunătoare (obezitate, ateroscleroza, etc.). pentru sanatate si frumusete. Dar de ce, atunci, medicii recomanda medicamente, cum ar fi uleiul de pește sau omega 3? Prețul lor este scăzut, iar noi de multe ori le ignora.

În primul rând, pentru că grăsimea este rezerva de energie a corpului nostru. Numărul acestora în dieta unei persoane sănătoase nu ar trebui să fie mai mică de 40%. Și, în plus, ele sunt mediul nutritiv pentru celulele de a sintetiza mulți dintre compușii necesare pentru funcționarea normală a tuturor organelor și sistemelor.

Dar efectul său asupra grăsimi corporale sunt foarte diferite. O supraabundență de acizi grași saturați conținute în alimentele de origine animală, duce la boli cardiovasculare și obezitate, precum și lipsa lor -. Să aibă părul uscat și piele, letargie si iritabilitate generala, depresie

Omega 3 acizi grași polinesaturați cum ar fi omega-3, omega-6 și -9, sunt indispensabile pentru sănătatea noastră. Ele sunt implicate in cele mai multe procese chimice din organism. Dar cel mai valoros, și cel mai lipsit, sunt considerate omega-3. ceea ce este bine să mănânce. – ei știu femeile însărcinate și cele mai bune tinere mame

READ  Bioxelan - pret, opinii, în cazul în care pentru a cumpăra, originală, cât costă

Care sunt beneficiile de omega-3?

acizi grași polinesaturați omega-3 mai afecta performanța acestor funcții și sisteme ale organismului:

  • Sistemul cardio-vascular. O cantitate suficientă din această substanță asigură niveluri normale de colesterol în sânge, care este, scade nivelul de „rău“, care se depune pe pereții vaselor de sânge. De asemenea, utilizarea de omega-3 în tratamentul problemelor cardiace reduce riscul de formare a cheagurilor de sânge și face ca vasele de sange mai puternic si elastic.
  • musculo-scheletice. Acizii grași nesaturați omega-3, omega-6 contribuie la o mai bună asimilare a calciului, astfel, îmbunătățirea rezistenței osoase, protejarea împotriva osteoporozei. Omega-3 protejează articulațiile, făcându-le mai agil, adică, previne artrita si variantele sale.
  • Sistem nervos. Cu deficit de termen lung omega-3 în dieta afectata comunicarea umana intre celulele nervoase din creier care provoaca dezvoltarea unor boli, cum ar fi oboseala cronica, depresia, schizofrenia, tulburarea bipolara si altele.
  • pielii, părului, unghiilor reflectă în primul rând o lipsă de omega-3. Ce este util să se ia aceasta vitamina în capsulă? Astfel, puteți cel mai rapid la efecte externe:. Stratificarea de păr, devin netede și lucioase, pe fata cosuri dispar, iar unghiile sunt puternice și netede
  • Mulți oncologi spun că lipsa de omega 3 poate provoca cancer de san, de colon și de erecție.

Omega-3 pentru femeile gravide și copii

acizi grași polinesaturați cele mai esențiale pentru femei în timpul sarcinii și alăptării. In timpul sarcinii sunt implicați activ în formarea creierului si a sistemului nervos periferic al copilului, astfel încât organismul de sex feminin în fiecare zi dă copilul aproximativ 2 grame de omega-3. Capsulele de ulei de pește naturale sau sintetice de acid, în acest caz, va fi foarte eficient, astfel încât să asigure necesarul de vitamine din alimente este problematică, mai ales atunci când toxicozei.

Dacă nu oferă o femeie gravidă cu un omega-3 normale, poate fi la risc de intoxicatii tarziu, nastere prematura, si depresie.

Semne de deficit de acizi grași omega-3

Semnul cel mai evident de deficit de acizi grași polinesaturați omega-3 este deteriorarea parului pielii si unghiilor. Parul devine tern si uscat, cu varfuri despicate si matreata. Acnee, erupții cutanate și exfolieri pe piele, de asemenea, poate vorbi despre lipsa acestui acid în organism. Unghiile incep sa stratificarea și rupe în jos, devenind plictisitoare și aspră.

READ  Fresh Fingers - opinii și preț, cumpara acum, în cazul în care pentru a cumpăra

Omega 3 Alte semne includ depresie, constipatie, dureri articulare, hipertensiune.

Rata zilnică

La determinarea venitului zilnic de omega 3 (capsule va fi, sau consumul de alimente – indiferent), trebuie să ne amintim că corpul, acești acizi nu sunt sintetizate, respectiv, noi trebuie să obțină întregul stoc din exterior . In fiecare zi, o persoană sănătoasă ar trebui să ajungă de la 1 până la 2,5 grame de acizi grași polinesaturați omega-3 și de la 4 la 8 grame de omega-6.

Sarcina și alăptarea copilului cererea unei femei pentru Omega 3 creste la 4-5 grame pe zi. În plus, doza recomandată de medicamente pe baza omega 3 (instrucțiuni de utilizare trebuie examinat în mod necesar) crește în următoarele cazuri:

  • în sezonul rece;
  • în bolile cardiovasculare (hipertensiune, ateroscleroza);
  • când depresia psihică, depresie;
  • în tratamentul cancerului.

În vara scăderea tensiunii arteriale și sunt sfătuiți să limiteze produsele alimentare care contin omega-3.

Alimentele bogate in omega-3

Există trei categorii principale de produse care conțin cantitatea maximă de acizi grași polinesaturați. Acest ulei vegetal, pește și fructe cu coajă. Desigur, omega-3 și alte produse alimentare, dar în cantități mult mai mici. Aflați mai multe despre conținutul de acizi grași polinesaturați omega-3 per 100 de grame de alimente disponibile pentru a ne spune tabel.

Peștii жир99Семена льна18Печень трески15Рапсовое масло10,5Оливковое масло9Грецкие орехи7Скумбрия5Тунец, сельдь3Форель, лосось2,5Палтус1,8Соя1,5

Foarte mult conținutul de nutrienți minerali în diferitele produse depinde de metoda de cultivare a acestora, preparare și consum. De exemplu, cu murături sau pește afumat ei intreaga livrare de omega-3 este pierdut, dar păstrând în ulei păstrează acizii grași.

Prin urmare, este important să se monitorizeze nu numai dieta, dar, de asemenea, cu Gătitul corect.

Omega-3 Instrucțiuni de utilizare

Dacă vă decideți pentru a umple lipsa de acizi grași în organism prin droguri farmaceutice, cel mai bine este să se consulte medicul dumneavoastră și citiți instrucțiunile pentru remediul recomandat.

READ  Eco Slim - opinii și preț, cumpara acum, în cazul în care pentru a cumpăra

Metoda standard de utilizare a tuturor produselor care conțin omega-3 (prețul depinde de calitatea materiilor prime și se spune să înceapă la 120 … per pachet), sugerează două căi -. Prevenire și tratament

Când ați identificat lipsa acestor acizi grași în organism, medicamentul trebuie luat 2-3 capsule pe zi, după masă timp de o lună. recomandarea medicului poate fi diferită de cea descrisă în dozele de utilizator în funcție de starea pacientului.

Pentru a preveni toate familia ta poate lua în pregătirea sezonului rece, cu omega-3, care este util pentru copii peste 12 ani și adulți luați 1 capsulă pe zi, timp de trei luni. Pentru copii doza trebuie să atribuie un medic pediatru.

Contraindicații

Cu prudență și sub supraveghere medicală ar trebui să ia medicamente cu omega-3 pentru persoanele cu boli ale rinichilor, ficatului și stomacului, și, de asemenea, la o vârstă înaintată.

Nu este recomandat aceste medicamente:

  • dacă sunteți alergic la ulei de pește;
  • când insuficiență renală și pietre în fierea sau vezica urinară;
  • în timpul TB activă;
  • în boli ale glandei tiroide.

Cum să utilizați în mod corespunzător de acid gras?

Omega 3 de curs, un număr maxim de substanțe și vitamine utile conținute în alimente proaspete sau supuse unei prelucrări minime. Același lucru ar trebui să se aplice produselor cu un conținut ridicat de omega-3, care este util să respecte următoarele reguli:

  • Ulei vegetal pentru a utiliza în salate, ca atunci când prăjiți o mare parte din acizii grași vor fi distruse. Apropo, să păstreze ulei departe de soare – în flacoane din sticlă de culoare închisă
  • .

  • Semintele de in sunt, de asemenea, cel mai bine adăugate brute la salate sau condimente in semipreparate.
  • pește pe care doriți să alegeți prime, nu congelate.
  • Consumul de 5-10 sâmburi de nuci, va asigura necesarul zilnic de omega-3.

Amintiți-vă că de înaltă calitate și alimente sănătoase este în măsură să ne întâlnim în acizi grași polinesaturați. Dacă proiectat în mod corespunzător dieta de orice alte medicamente de care aveți nevoie.

Anja Ulf
Despre Anja Ulf Articolele 96
Många kan sägas om henne, men kanske viktigast är att hon är hänsynsfull och uppenbar. Naturligtvis är hon också disciplinerad, rolig och tillmötesgående, men de är i kortare utbud, särskilt med tanke på att de är blandade med att kräva som väl. hennes omtänksamma natur men det är vad hon är så omtyckt för. Vänner tenderar att räkna med det och hennes humoristiska känsla när de behöver cheering upp.Ingen är perfekt självklart och Anja har en rad brister att hantera också. hennes tanklöshet och skönhet natur gör inte det största företaget och gör saker obekväma minst sagt. Lyckligtvis är hennes snabba natur vanligtvis där för att hjälpa till med att mends saker när det behövs.